Loading [a11y]/accessibility-menu.js
Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ufuk Sözcü
Doç. Dr.
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
44
17
Yayın
26
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
44
TR Dizin Atıf
0000-0002-6809-4774
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
2
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Coğrafya Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Afet ve Acil Durum Yönetimi
Afet eğitimi
Kurum
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Coğrafya Öğretmenlerinin Öğretim Programı Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dündar
,
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1301335
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
ATIF
1
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLSEM Coğrafya Öğretmenlerinin Branşlarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Erkan Dündar
,
Abdullah Türker
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1417730
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
233
0
ATIF
1
FAVORİ
233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
6 Şubat Depremleri Sonrası Ortaokul Öğrencilerinin Sivil Toplum Kuruluşlarının Dayanışma Faaliyetlerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Adem Yağci
,
Ufuk Sözcü
,
Fatih Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Afet ve Risk Dergisi
DOI: 10.35341/afet.1526450
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
193
0
FAVORİ
193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLSEM Coğrafya Öğretmenlerinin Branşlarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Erkan Dündar
,
Abdullah Türker
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1417730
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
233
1
FAVORİ
233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geography Teachers' Views on Harm De Blij's Book 'Why Geography Is Important'
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.78.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
310
0
FAVORİ
310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenlerinin Öğretim Programı Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dündar
,
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1301335
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
1
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Ders Kitaplarında Kök Değerler / Root Values in Geography Textbooks
Yazarlar:
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1278950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1016
0
FAVORİ
1016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Coğrafi Bilginin Günlük Yaşama Yansımalarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1264253
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
424
0
FAVORİ
424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SU OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN TESPİT EDİLMESİ: İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Murat Mücahit Yentür
,
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2919
0
FAVORİ
2919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Giriş Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Coğrafi Becerilere Göre Dağılımı
Yazarlar:
Abdullah Türker
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.827816
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İklim Analizine Yönelik Bir Uygulama: Boyabat İlçesi Örneği
Yazarlar:
Duran Aydınözü
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.719431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2784
0
FAVORİ
2784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Doğal Afetlere Yönelik Farkındalıklarının Mekânsal Düşünme Bağlamında Analizi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.666511
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Afet Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programı Önerisi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afet ve Risk Dergisi
DOI: 10.35341/afet.708183
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
0
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. SINIF COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.635053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DOĞAL AFET OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.566164
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4125
0
FAVORİ
4125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerindeki Değişim
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.389882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
0
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretiminde EBA İçeriklerinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar: Duran Aydınözü,
Ufuk Sözcü
, Vedat Akbaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1425
0
FAVORİ
1425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerin Değişiminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Oğuzhan Kıldan
,
Duran Aydınözü
,
Bilgin Ünal İbret
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4010
0
FAVORİ
4010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN COĞRAFYA KONULARININ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ÖZ YETERLİKLERİ
Yazarlar:
UFUK Sözcü
,
SİBEL Oğuz
,
DURAN Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.28062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afet ve Risk Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erciyes Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Geography and Geography Education
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Coğrafya Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afet ve Risk Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Armonisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İletişim ve Diplomasi
International Journal of Geography and Geography Education
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Social Scientific Centered Issues
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi
Türk Deprem Araştırma Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Coğrafya Ders Kitaplarında Kök Değerler / Root Values in Geography Textbooks
Yazarlar:
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1278950
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1016
1
ATIF
0
FAVORİ
1016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Coğrafi Bilginin Günlük Yaşama Yansımalarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Türker
,
Erkan Dündar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1264253
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
424
1
ATIF
0
FAVORİ
424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Giriş Sınavlarındaki Coğrafya Sorularının Coğrafi Becerilere Göre Dağılımı
Yazarlar:
Abdullah Türker
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.827816
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
2
ATIF
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İklim Analizine Yönelik Bir Uygulama: Boyabat İlçesi Örneği
Yazarlar:
Duran Aydınözü
,
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.719431
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2784
1
ATIF
0
FAVORİ
2784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin Doğal Afetlere Yönelik Farkındalıklarının Mekânsal Düşünme Bağlamında Analizi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.666511
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1482
6
ATIF
0
FAVORİ
1482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Afet Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programı Önerisi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afet ve Risk Dergisi
DOI: 10.35341/afet.708183
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1780
8
ATIF
0
FAVORİ
1780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. SINIF COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.635053
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
8
ATIF
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DOĞAL AFET OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.566164
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4125
21
ATIF
0
FAVORİ
4125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerindeki Değişim
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Duran Aydınözü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.389882
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
2
ATIF
0
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsellik Değerine İlişkin Zihinsel Modellerin Değişiminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ufuk Sözcü
,
Abdullah Oğuzhan Kıldan
,
Duran Aydınözü
,
Bilgin Ünal İbret
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321389
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4010
4
ATIF
0
FAVORİ
4010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat