avatar
Seyfullah Gökoğlu Doç. Dr. BARTIN ÜNİVERSİTESİ, FEN FAKÜLTESİ, BİLİŞİM SİSTEMLERİ VE TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ, BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI
Yayın 12 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 14 TR Dizin Atıf 33
12 Yayın
22 Hakemlik
14 CrossRef Atıf
33 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sanal ve Karma Gerçeklik Sanal Gerçeklik Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Öğrenci Bağlılığı

Kurum

BARTIN ÜNİVERSİTESİ, FEN FAKÜLTESİ, BİLİŞİM SİSTEMLERİ VE TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ, BİLGİSAYAR TEKNOLOJİSİ VE BİLİŞİM SİSTEMLERİ ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

0

2

850

0

2

378

8

1

2162

0

1

329

Yayınlar

2

850

1

329

2

378

Clickers in EFL Classrooms: Evidence from Two Different Uses
Yazarlar: Unal Cakiroglu, Fath Erdogdu , Seyfullah Gokoglu
Yayın Bilgisi: 2018 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.414820
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

0

507

Programlama Eğitiminde Algoritma Algısı: Bir Metafor Analizi
DOI: 10.30703/cije.321430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4013

0

4013

0

2038

The Systems-Based Mentoring Model within the process of technology integration
Yazarlar: Seyfullah Gökoğlu , Mücahit Öztürk, Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.spi.2.9
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 250

0

250

Öğretmenlerin FATİH Projesine Yönelik Görüşleri: Farkındalık, Öngörü ve Beklentiler
Yazarlar: İdris Aktas , Seyfullah Gökoğlu , Y. Emrah Turgut & Hasan Karal, Hasan Karal
DOI: 10.12973/nefmed.2014.8.1.a11
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1201

0

1201

FATİH PROJESİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GÜVENİRLİK VE GEÇERLİLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Hasan Karal, İdris Aktaş , Yiğit Emrah Turgut, Seyfullah Gökoğlu , Nükef Aksoy, Özlem Çakır
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 652

0

652

Yayınlar

8

1

2162

Clickers in EFL Classrooms: Evidence from Two Different Uses
Yazarlar: Unal Cakiroglu, Fath Erdogdu , Seyfullah Gokoglu
Yayın Bilgisi: 2018 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.414820
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 507

1

0

507

Programlama Eğitiminde Algoritma Algısı: Bir Metafor Analizi
DOI: 10.30703/cije.321430
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4013

5

0

4013

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.