Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Orhan Karamustafaoğlu Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 45 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 40 TR Dizin Atıf 222
45 Yayın
32 Hakemlik
40 CrossRef Atıf
222 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Fizik Eğitimi Fen Eğitimi

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

19

1

2880

6

1

2045

0

1

4241

0

1

10535

Yayınlar

Fen Öğretiminde ChatGPT Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri
DOI: 10.30703/cije.1609145
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 342

0

342

Öğretimde Yapay Zekâ Uygulamaları Hakkında Sınıf Öğretmenleri Ne Düşünüyor?
Yayın Bilgisi: 2024 , İstanbul Eğitim Dergisi
DOI: 10.71270/istanbulegitim.istj.1586392
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1445

1

1445

1

487

ALGODOO İLE YOĞUNLUK KONUSUNUN ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1466873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 351

0

351

Polar Science Awareness of Science Teachers
DOI: 10.31458/iejes.1386430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 330

0

330

0

663

0

640

0

510

1

784

0

2157

0

393

0

687

0

2559

1

1210

0

1817

0

1793

1

4241

Bilim Uygulamaları Dersinin Yürütülmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Orhan Karamustafaoğlu , Necla Özduran, Hale Erden
Yayın Bilgisi: 2019 , Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1374

0

1374

1

2880

0

609

0

11239

0

1190

0

4443

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1894

0

1894

1

969

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

663

1

0

510

6

1

2045

19

1

2880

7

0

4443

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1894

1

0

1894

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 969

1

1

969

4

0

1900

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.