Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Ender Kazak Doç. Dr. DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 49 Hakemlik 76 CrossRef Atıf 61 TR Dizin Atıf 39
49 Yayın
76 Hakemlik
61 CrossRef Atıf
39 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

OKUL MÜDÜRLERİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Ender Kazak
DOI: 10.52848/ijls.936012
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1851

7

3

1851

3

2

2427

OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİM BECERİLERİ İLE OKUL ETKİLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1161437
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 903

2

2

903

0

1

3709

2

1

2699

Yayınlar

0

28

Okul Yönetiminde Yönetim Süreçlerinin Etkililiği ile Okul Etkililiği Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2024 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1413561
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 558

0

558

Okul Müdürlerinin İş Doyumunu Etkileyen Etmenler
Yayın Bilgisi: 2024 , Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.1425724
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 262

0

262

0

257

0

630

0

325

0

410

1

855

1

1365

0

497

0

445

1

1573

0

398

0

602

0

587

0

2363

1

665

0

1160

OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİM BECERİLERİ İLE OKUL ETKİLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1161437
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 903

2

903

0

735

0

729

0

1396

0

2972

1

634

0

631

0

936

0

804

0

877

OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA DURUMUNDA DUYGUSAL ZEKÂ BECERİLERİNİ YÖNETEBİLME YETERLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.799658
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 976

0

976

The Study of Developing and Validating the Union Bias Scale
Yazarlar: Ender Kazak
DOI: 10.21449/ijate.813591
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1010

0

1010

0

846

3

1851

A Conceptual Analysis of the Role of Knowledge Management in Knowledge Leadership
Yazarlar: Ender Kazak
Yayın Bilgisi: 2021 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.856221
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1059

0

1059

0

16711

THE REASONS AND CONSEQUENCES OF CHANGING SCHOOL FOR TEACHERS
Yazarlar: Ender Kazak
DOI: 10.25233/ijlel.882430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4673

0

4673

Öğretmenlerin Okul Yöneticiliğini Tercih Etme Nedenleri
Yazarlar: Ender Kazak
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1658

0

1658

1

3709

0

1913

1

3570

0

3417

2

2427

0

2076

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

Öğretmenlerin Yaşadıkları Gerçeklik Şokunun Neden ve Sonuçları
DOI: 10.19171/uefad.1397012
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 855

1

1

855

Okul Müdürlerinin Baş Etmekte Zorlandıkları Öğretmen, Öğrenci ve Veli Kaynaklı Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2024 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1228813
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1573

2

1

1573

1

0

2363

OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİM BECERİLERİ İLE OKUL ETKİLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1161437
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 903

2

2

903

1

0

735

5

0

2972

2

1

2699

1

0

631

6

0

936

ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI İLE ETKİLİ OKUL ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1124640
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 804

2

0

804

1

0

877

OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA DURUMUNDA DUYGUSAL ZEKÂ BECERİLERİNİ YÖNETEBİLME YETERLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.799658
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 976

5

0

976

The Study of Developing and Validating the Union Bias Scale
Yazarlar: Ender Kazak
DOI: 10.21449/ijate.813591
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1010

1

0

1010

1

0

846

OKUL MÜDÜRLERİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Ender Kazak
DOI: 10.52848/ijls.936012
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1851

7

3

1851

A Conceptual Analysis of the Role of Knowledge Management in Knowledge Leadership
Yazarlar: Ender Kazak
Yayın Bilgisi: 2021 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.856221
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1059

5

0

1059

4

0

16711

THE REASONS AND CONSEQUENCES OF CHANGING SCHOOL FOR TEACHERS
Yazarlar: Ender Kazak
DOI: 10.25233/ijlel.882430
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4673

3

0

4673

1

0

1913

3

1

3570

4

0

3417

3

2

2427

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.