Loading [a11y]/accessibility-menu.js
avatar
Hacer Deniz Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 30
10 Yayın
6 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

3317

Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 374

0

2

374

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1953

4

1

1953

0

1

844

Yayınlar

2

374

0

674

0

1648

1

844

0

3352

2

3317

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3925

0

3925

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1953

1

1953

0

1238

0

1259

Yayınlar

Yaratıcı Düşünme Eğilimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17152/gefad.1347663
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1648

2

0

1648

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3925

10

0

3925

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1953

4

1

1953

Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1238

4

0

1238

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.