Celal Teyyar Ugurlu profil resmi
Celal Teyyar Ugurlu Prof. Dr. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 41 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 59
41 Yayın
22 Hakemlik
59 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

2

1

2537

0

1

1084

0

1

4368

Yayınlar

ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ BAĞLAMINDA DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Selahattin Dursun, Celal Teyyar Ugurlu
DOI: 10.56677/mkuefder.1321264
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 239

0

239

0

454

0

1299

1

541

0

632

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1158

0

1158

0

1688

0

1999

0

21664

0

10110

1

1084

Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma Köybaşı, Celal Teyyar Ugurlu , Ayşad Gonca Güner
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 904

0

904

0

2327

0

1715

0

2217

0

3612

0

1772

0

1463

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3129

0

3129

0

2310

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3390

0

3390

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2034

0

2034

0

2138

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2763

0

2763

0

3487

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

1

2537

0

2206

Yayınlar

SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1158

1

0

1158

Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/inuefd.359588
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1999

10

0

1999

8

0

2327

3

0

1715

ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Ebru Bozpolat , Hatice Gonca Usta, Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263222
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2217

4

0

2217

Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17556/jef.28260
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1772

6

0

1772

Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
DOI: -
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3129

13

0

3129

İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3390

2

0

3390

ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar: Celal Teyyar Ugurlu , Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2034

3

0

2034

İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17679/iuefd.64723
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2763

7

0

2763

Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar: Soner Dogan , Celal Teyyar Ugurlu , Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

2

1

2537

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.