avatar
Ahmet Erol Arş. Gör. PAMUKKALE UNIVERSITY
Yayın 15 Hakemlik 41 CrossRef Atıf 47 TR Dizin Atıf 45
15 Yayın
41 Hakemlik
47 CrossRef Atıf
45 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim Çocuk Gelişimi Eğitimi Erken Çocuklukta STEM Eğitimi Erken Çocuklukta Çevre Eğitimi Erken çocuklukta öz-düzneleme Erken çocukluk eğitimi

Biyografi

Ahmet Erol is a research assistant at the Department of Preschool Education, Pamukkale University, Denizli, Turkey. His research interests include environmental education, self-regulation in early childhood, STEM education in early childhood, social skills in preschool period. Some of his articles have been published in the following journals: Current Psychology, Death Studies, European Early Childhood Education Research Journal, Early Child Development and Care, The Journal of Educational Research.

Kurum

PAMUKKALE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

BABALARIN ÇOCUKLARINA YÖNELİK ALGISI: İLK BABALIK DENEYİMLERİ
DOI: 10.21560/spcd.vi.1218406
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

0

3

747

0

2

26892

KORONAVİRÜS PANDEMİSİ SÜRECİNDE EBEVEYNLERİ GÖZÜNDEN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.766194
ATIF 38 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4558

38

2

4558

ANNE-BABA VE ÇOCUK GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA OYUN
Yazarlar: Hülya Gülay Ogelman , Pembe Aytaç, Ahmet Erol , Fulçağ Gizem Erdentuğ, Özlem Akdenız Yolaç , Menekşe Güner Özbilenler
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6031

0

2

6031

2

1

1772

Yayınlar

BABALARIN ÇOCUKLARINA YÖNELİK ALGISI: İLK BABALIK DENEYİMLERİ
DOI: 10.21560/spcd.vi.1218406
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

3

747

Subjective well-being and fear of Covid-19 in teachers
Yazarlar: Mustafa Erol, Gülşah Açıkgöz, Ahmet Erol
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 132

0

132

0

739

SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖRE GÖÇMEN ÇOCUKLARIN KAYIP NESİL OLMALARI ALTINDA YATAN NEDENLER
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.930329
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 918

1

918

1

1772

KORONAVİRÜS PANDEMİSİ SÜRECİNDE EBEVEYNLERİ GÖZÜNDEN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.766194
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4558

2

4558

The Predictive Effect of Father-Child Relationship on Peer Relationships of Young Children
Yazarlar: Hülya Gülay Ogelman, Ahmet Erol
DOI: 10.24331/ijere.754272
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 553

0

553

ANNE-BABA VE ÇOCUK GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA OYUN
Yazarlar: Hülya Gülay Ogelman , Pembe Aytaç, Ahmet Erol , Fulçağ Gizem Erdentuğ, Özlem Akdenız Yolaç , Menekşe Güner Özbilenler
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6031

2

6031

2

26892

1

9200

0

1518

0

1600

Yayınlar

1

0

739

SINIF ÖĞRETMENLERİNE GÖRE GÖÇMEN ÇOCUKLARIN KAYIP NESİL OLMALARI ALTINDA YATAN NEDENLER
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.930329
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 918

1

1

918

2

1

1772

KORONAVİRÜS PANDEMİSİ SÜRECİNDE EBEVEYNLERİ GÖZÜNDEN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.766194
ATIF 38 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4558

38

2

4558

The Predictive Effect of Father-Child Relationship on Peer Relationships of Young Children
Yazarlar: Hülya Gülay Ogelman, Ahmet Erol
DOI: 10.24331/ijere.754272
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 553

1

0

553

4

0

1600

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.