CONTEXT / İÇİNDEKİLER Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Stres Kaynaklarının BelirlenmesiDetermination of Stress Sources of Social Studies Teacher CandidatesHarun ER, Mehmet Fatih KAYA1 – 15 An Investigation of 8th Grade Students’ Knowledge about Linear EquationsAbdullah Çağrı BİBER 16 – 25 Akıcılığı Geliştirme Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Anlama Becerileri Üzerindeki EtkisiThe Effects of Fluency Development Program on the Second Graders’ Reading and Comprehension SkillsAybala ÇAYIR, Mustafa ULUSOY 26 – 433-6 Yaş Grubu Çocuklarına Yönelik Yayımlanan Resimli Hikaye Kitaplarının Bazı Temel Değerler Açısından İncelenmesiAnalyzing Some Basic Values in Illustrated Story Books for 3-6 Years Old ChildrenRabia DİRİCAN 44 – 69Evaluation of Concept Maps Related To Angle Concept Created By Fifth Grade StudentsGüler TULUK70 – 84 Philosophy for Children and Social Inquiry: An Example of Education for Democratic Citizenship through Political PhilosophyMehmet Ali DOMBAYCI85 – 101 İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Dersi Motivasyon ÖlçeğiMathematics Lesson Motivation Scale for Primary School 3th and 4th Grade StudentsYakup BALANTEKİN, Aynur OKSAL102 – 113
Diğer ID | JA97PB69TN |
---|---|
Bölüm | Articles |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014Cilt: 3 Sayı: 2 |
e-ISSN: 2147-1606