avatar
Mehmet Özdoğru Dr. KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 15
22 Yayın
17 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

Eskişehir doğumlu olan Mehmet ÖZDOĞRU lisans öğrenimini Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nde tamamlamış daha sonra aynı üniversitede Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında tezli yüksek lisans yapmıştır. Doktorasını Gazi Üniversitesi’nde Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında başarıyla tamamlayan Mehmet ÖZDOĞRU yurdun çeşitli yörelerinde Sınıf Öğretmenliği, ARGE komisyonu üyeliği, Müdür Yardımcılığı, okul müdürlüğü ve şube müdürlüğü görevlerinde bulunmuştur. Covid-19 Pandemi sürecinde Odunpazarı Vefa Sosyal Destek Ekipleri koordinatörlüğü görevini yürüten Mehmet ÖZDOĞRU, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nde Dr. Öğretim Üyesi olarak görevine devam etmektedir.

Kurum

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

410

0

2

6029

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5727

0

2

5727

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 50409

0

1

50409

0

1

958

Yayınlar

0

131

0

439

0

479

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ÖRGÜTSEL FAKTÖRLER: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1090296
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 463

0

463

ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI ÇATIŞMALARIN ÇÖZÜMÜNDE OKUL MÜDÜRLERİNİN ARABULUCULUK DAVRANIŞLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.828532
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 688

0

688

0

916

0

514

0

322

0

2057

COVID-19 Sürecinde Değişen Veli Rolleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 851

0

851

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5727

2

5727

İkili Eğitim Yapan Okulların Yöneticilerinin Tam Gün (Normal) Eğitime Geçiş Hakkında Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.844918
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1484

0

1484

0

407

0

959

2

6029

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 50409

1

50409

2

410

0

1719

Okul Yöneticilerinin Liyakat İlkesi Hakkındaki Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 904

0

904

Yayınlar

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ÖRGÜTSEL FAKTÖRLER: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1090296
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 463

1

0

463

4

0

1719

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.