avatar
Firdevs Güneş Prof. Dr. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Yayın 38 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 120
38 Yayın
26 Hakemlik
120 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi İlköğretim Türkçe Eğitimi

Kurum

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi

Popüler Yayınları

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2737

6

2

2737

Görsel Okuma Eğitimi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6518

0

1

6518

Okuma İlgisi ve Gücü
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3576

0

1

3576

Çocuk Bilmeceleri
DOI: 10.29250/sead.876969
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

0

1

554

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

1

1

603

Yayınlar

Sessiz Okuma ve Konuşmada İç Sesi
DOI: 10.29250/sead.1436684
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 108

0

108

Dijital Oyunlar ve Etkileri
DOI: 10.29250/sead.1317753
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 358

0

358

Çıkarım Nedir? Nasıl Geliştirilir?
DOI: 10.29250/sead.1199791
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 447

0

447

Ana Fikir Nedir? Nasıl Bulunur?
DOI: 10.29250/sead.1167802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 466

0

466

Anlama ve Zihinsel Model Geliştirme
DOI: 10.29250/sead.1101064
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 380

0

380

Doğrudan Öğretim Modeli
DOI: 10.29250/sead.1049848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 645

0

645

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

1

603

Sound Properties and Training of Turkish
DOI: 10.29250/sead.958194
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 236

0

236

İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Yöntemleri
DOI: 10.29250/sead.959124
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 633

0

633

Çocuk Bilmeceleri
DOI: 10.29250/sead.876969
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

1

554

Hayat Boyu Öğrenme Bağlamında Gizli Okumaz Yazmazlık
DOI: 10.29250/sead.782003
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 545

0

545

Türkçe Öğretiminde “Hazırlıksız Konuşma” Sorunu
DOI: 10.29250/sead.742337
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1323

0

1323

Çocuk Tekerlemeleri
DOI: 10.29250/sead.685541
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14062

0

14062

Okuryazarlık Yaklaşımları
DOI: 10.29250/sead.634908
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4056

0

4056

İlkyazma Öğretimi
DOI: 10.29250/sead.550779
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1133

0

1133

Okuma Yazma Öğrenmede Zihin Açıklığı
DOI: 10.29250/sead.497635
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 981

0

981

Okuma ve Zihinsel Esneklik
DOI: 10.29250/sead.460442
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1118

0

1118

Öğretmen Yetiştirmede Beceri Yaklaşımı
DOI: 10.29250/sead.441487
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1470

0

1470

Okuma İlgisi ve Gücü
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3576

1

3576

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Savaşları
DOI: 10.29250/sead.349627
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2896

0

2896

Okumada Zihinsel Hazırlık ve Önemi
DOI: 10.29250/sead.314544
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1663

0

1663

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.288848
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7513

0

7513

Okuma ve Sınırsız Öğrenme
DOI: 10.29250/sead.286391
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2507

0

2507

Türkçe Öğretiminde Etkinlik Yaklaşımı
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286415
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5334

0

5334

Bilgiden Beceriye Sınırsız Eğitim
DOI: 10.29250/sead.285463
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1529

0

1529

0

2288

Eğitimde Sorgulamanın Gücü
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184583
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4554

0

4554

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2737

2

2737

0

3896

Başlık ve Zihni Yönlendirme
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000131232
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2439

0

2439

Eğitim ve Zihinsel Değişim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3635

0

3635

Eğitimde Ödev Tartışmaları
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14008

0

14008

Konuşma Öğretimi Yaklaşım ve Modelleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28196

0

28196

Zihin Yönetimi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2333

0

2333

Görsel Okuma Eğitimi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6518

1

6518

Eğitimde Zihinsel Bağımsızlık
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3239

0

3239

Yayınlar

Maskeli Eğitimin Dil Becerilerine Etkisi
DOI: 10.29250/sead.985768
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 603

1

1

603

İlkokuma Yazma Öğretiminde Ses Yöntemleri
DOI: 10.29250/sead.959124
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 633

1

0

633

Türkçe Öğretiminde “Hazırlıksız Konuşma” Sorunu
DOI: 10.29250/sead.742337
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1323

2

0

1323

Çocuk Tekerlemeleri
DOI: 10.29250/sead.685541
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14062

3

0

14062

Okuryazarlık Yaklaşımları
DOI: 10.29250/sead.634908
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4056

7

0

4056

İlkyazma Öğretimi
DOI: 10.29250/sead.550779
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1133

3

0

1133

Okuma ve Zihinsel Esneklik
DOI: 10.29250/sead.460442
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1118

6

0

1118

Öğretmen Yetiştirmede Beceri Yaklaşımı
DOI: 10.29250/sead.441487
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1470

1

0

1470

Bitişik Eğik ve Dik Temel Yazı Savaşları
DOI: 10.29250/sead.349627
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2896

12

0

2896

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.288848
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7513

24

0

7513

Okuma ve Sınırsız Öğrenme
DOI: 10.29250/sead.286391
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2507

4

0

2507

Türkçe Öğretiminde Etkinlik Yaklaşımı
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286415
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5334

20

0

5334

Eğitimde Sorgulamanın Gücü
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000184583
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4554

9

0

4554

Türkçe Öğretiminde Beceri Uyuşmazlığı Sorunları ve Çözüm Önerileri
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000188135
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2737

6

2

2737

15

0

3896

5

0

5693

Başlık ve Zihni Yönlendirme
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000131232
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2439

1

0

2439

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.