avatar
Durdağı Akan Doç. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 69
26 Yayın
4 Hakemlik
69 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

3402

2

1

1985

2

1

1028

Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1321

3

1

1321

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 928

1

928

Motivation in the classroom
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.28.8.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4178

0

4178

Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1321

1

1321

0

675

Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeyleri
Yazarlar: Mehrdad Azimi, Durdağı Akan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.559025
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2023

0

2023

1

1028

2

3402

0

1727

0

710

Dağıtımcı Liderliğe İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Durdağı Akan , Muhammet Emre Kılıç
DOI: 10.33907/turkjes.425590
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1806

0

1806

0

849

0

2334

0

3038

0

2797

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Okul Yöneticisi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Durdağı Akan , Nurcan Şener, Murat Başar , Buket Şen
DOI: 10.29065/usakead.232405
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1815

0

1815

0

1042

0

2395

0

3119

1

1985

Yayınlar

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIKLARI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.894792
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 928

1

1

928

2

0

839

Motivation in the classroom
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.28.8.2
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4178

7

0

4178

Öğretmen Motivasyonu Ölçeğinin Geliştirilmesi
DOI: 10.33907/turkjes.706146
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1321

3

1

1321

Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeyleri
Yazarlar: Mehrdad Azimi, Durdağı Akan
Yayın Bilgisi: 2019 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.559025
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2023

4

0

2023

2

1

1028

2

0

1727

6

0

2334

Okul Kültürü Bağlamında İlköğretim Kurumlarında Etkili Okul Değerlendirilmesi
DOI: 10.17556/jef.60703
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3038

1

0

3038

8

0

1435

6

0

2797

Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Okul Yöneticisi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Durdağı Akan , Nurcan Şener, Murat Başar , Buket Şen
DOI: 10.29065/usakead.232405
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1815

2

0

1815

OKUL MÜDÜRLERİ LİDERLİK STİLİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (OMLSÖ)
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.28743
ATIF 23 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2395

23

0

2395

2

1

1985

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.