avatar
Derya Orhan Göksün Doç. Dr. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 62 CrossRef Atıf 29 TR Dizin Atıf 3
9 Yayın
62 Hakemlik
29 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı Hayat Boyu Öğrenme

Kurum

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

4

1

6684

Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİNİN YORDAYICILARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyolojik Düşün
DOI: 10.37991/sosdus.1205327
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 211

0

211

0

972

0

657

The Experiences of Pre-service Science Teachers in Educational Content Development Using Web 2.0 Tools
Yazarlar: Gulden Gursoy, Derya Orhan Goksun
Yayın Bilgisi: 2019 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.634168
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 708

0

708

Sosyotelist Olma ve Sosyotelizme Maruz Kalma Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması
DOI: 10.32709/akusosbil.505642
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3628

0

3628

Gelişmeleri Kaçırma Korkusu ve Problemli İnternet Kullanımı Arasındaki İlişki
DOI: 10.17860/mersinefd.517796
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1405

0

1405

1

6684

Student Teachers’ Perceptions on Educational Technologies’ Past, Present and Future
DOI: 10.17718/tojde.382782
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1038

0

1038

Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİNİN YORDAYICILARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyolojik Düşün
DOI: 10.37991/sosdus.1205327
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 211

1

0

211

1

0

972

Sosyotelist Olma ve Sosyotelizme Maruz Kalma Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması
DOI: 10.32709/akusosbil.505642
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3628

14

0

3628

Gelişmeleri Kaçırma Korkusu ve Problemli İnternet Kullanımı Arasındaki İlişki
DOI: 10.17860/mersinefd.517796
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1405

4

0

1405

4

1

6684

Student Teachers’ Perceptions on Educational Technologies’ Past, Present and Future
DOI: 10.17718/tojde.382782
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1038

3

0

1038

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.