Aykut Yılmaz profil resmi
Aykut Yılmaz Doç. Dr. SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
Yayın 4 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 1
4 Yayın
4 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Reklam Tüketici Davranışı

Kurum

SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
Yazarlar: Aykut Yılmaz , Tarık Yolcu, Kürşad Özkaynar , Ömer Sezai Aykaç
DOI: 10.37880/cumuiibf.740519
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3110

2

2

3110

Reklam Metni Yazımında Yapay Zekâ İnsana Karşı
DOI: 10.25204/iktisad.1345154
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

0

1

698

Yayınlar

0

102

Reklam Metni Yazımında Yapay Zekâ İnsana Karşı
DOI: 10.25204/iktisad.1345154
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 698

1

698

0

1489

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
Yazarlar: Aykut Yılmaz , Tarık Yolcu, Kürşad Özkaynar , Ömer Sezai Aykaç
DOI: 10.37880/cumuiibf.740519
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3110

2

3110

Yayınlar

İNDİRİM MARKETLERİNİ KİMLER, NEDEN TERCİH EDER?
DOI: 10.18092/ulikidince.751538
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1489

2

0

1489

SİYASAL PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİMDE POST-TRUTH: DONALD TRUMP ÖRNEĞİ
Yazarlar: Aykut Yılmaz , Tarık Yolcu, Kürşad Özkaynar , Ömer Sezai Aykaç
DOI: 10.37880/cumuiibf.740519
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3110

2

2

3110

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.