Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Doç. Dr.
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
26
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
45
26
Yayın
29
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
0000-0002-2320-9427
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONLU SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ: GÜNEŞ TUTULMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar: Melike Gülsüm Uysal,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.700943
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
4
ATIF
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DENEY YAPMAYA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rukiye Altaş
,
Rabia Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787933
ATIF
14
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3903
14
ATIF
2
FAVORİ
3903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf merkezî sınavlardaki fen sorularının TIMSS-2019 bilişsel alanlara göre analizi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.973021
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
7
ATIF
2
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptual Level of Understanding about Sound Concept: Sample of Fifth Grade Students/Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ses Kavramı ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Assist.Prof.Dr.Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.49269
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
4
ATIF
1
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education?
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rabia Şen
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.907470
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
4
ATIF
1
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kütle ve Ağırlık Kavramlarının STEM Çemgisi ile Öğretimine Yönelik Bir Etkinlik Örneği
Yazarlar:
Özge Şentürk Özkaya
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1181910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
709
0
FAVORİ
709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seçil Boz
,
Hasan Özcan
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1178479
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
1
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Öğrenme Ortamları Bağlamında CERN Öğretmen Çalıştayı İncelemesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Metin Şardağ
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1095974
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
0
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TGA destekli sorgulama temelli öğretimin akademik başarıya ve bilimsel sorgulama becerisine etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Emrullah Sarıca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1180304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
682
0
FAVORİ
682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Bağlar Konusunda Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Cihan Boz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1065432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Ortaya Çıkan Kavramlarla İlgili Argümanları ile Bilimin Doğasına Yönelik İnanışlarının ve Eleştirel Düşünme Standartlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Handan Ürek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1122984
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
379
0
FAVORİ
379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic content analysis of science lesson videos uploaded to YouTube platform in the Covid-19 era
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Ayşe Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1151197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
254
0
FAVORİ
254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 FEN PROJELERİNE YÖNELİK TEMATİK İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.893166
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
0
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf merkezî sınavlardaki fen sorularının TIMSS-2019 bilişsel alanlara göre analizi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.973021
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
2
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Fikirleri Üzerine Etkisinin Kelime İlişkilendirme Testi Kullanılarak Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Ayşe Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
0
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Konu Alanında Yayınlanmış Makalelerin İçerik Analizi: Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi Örneği
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
İlayda Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
0
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education?
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rabia Şen
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.907470
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
1
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONLU SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ: GÜNEŞ TUTULMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar: Melike Gülsüm Uysal,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.700943
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DENEY YAPMAYA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rukiye Altaş
,
Rabia Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787933
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3903
2
FAVORİ
3903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Özel Yetenekli Öğrencilerin Görüşlerine Etkisi: Nükleer Santral Konusu
Yazarlar:
Selman Ülker
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Ay’ın Evreleri ve Hareketleri ile İlgili Bilişsel Yapılarına Sorgulama Temelli Öğretimin Etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Derya Fatih
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.668768
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM DENEYİMLERİNDEN SONRA BİLİMSEL SORGULAMA HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
0
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretiminin Ay’ın evreleri konusunda öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Melike Gülsüm Bayırlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5555
0
FAVORİ
5555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretimin “lamba parlaklığı” kavramının ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5080
0
FAVORİ
5080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları ile İlgili Görüşlerinin Araştırılması
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hüseyin Küçüközer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12030
0
FAVORİ
12030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Elementary Teachers' Conceptual Understanding about Universe Concept
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Hüseyin Küçüközer, Hatice Asuman Küçüközer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
0
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERİN ARAŞTIRMA-SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA UYGUNLUĞUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Yüksel Can, İbrahim Gedik
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7427
0
FAVORİ
7427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Karşılaştırılması: Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, İbrahim Gedik, Yüksel Can
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.97747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1713
0
FAVORİ
1713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptual Level of Understanding about Sound Concept: Sample of Fifth Grade Students/Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ses Kavramı ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Assist.Prof.Dr.Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.49269
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
1
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN GECE-GÜNDÜZ, MEVSİMLER VE AY'IN EVRELERİ KAVRAMLARINA İLİŞİKİN FİKİRLERİ
Yazarlar:
Hüseyin Küçüközer
,
Ayberk Bostan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
987
0
FAVORİ
987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Fen Ve Teknoloji Ders Kitaplarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramına Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hüseyin Küçüközer
,
Ayberk Bostan
, Zeynep Kenar, Sevda Seçer, Selin Yavuz
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1153
0
FAVORİ
1153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Advanced Research in Natural and Applied Sciences
Kastamonu Education Journal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seçil Boz
,
Hasan Özcan
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1178479
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
1
ATIF
1
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Bağlar Konusunda Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Cihan Boz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1065432
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
1
ATIF
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Pandemi Sürecinde Ortaya Çıkan Kavramlarla İlgili Argümanları ile Bilimin Doğasına Yönelik İnanışlarının ve Eleştirel Düşünme Standartlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Handan Ürek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1122984
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
379
1
ATIF
0
FAVORİ
379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 FEN PROJELERİNE YÖNELİK TEMATİK İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.893166
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
781
1
ATIF
0
FAVORİ
781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci sınıf merkezî sınavlardaki fen sorularının TIMSS-2019 bilişsel alanlara göre analizi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Gamze Dolu
,
Nebahat Sevim
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.973021
ATIF
7
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
7
ATIF
2
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What do secondary school students think about experimental practices in science lessons taught in distance education?
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rabia Şen
,
Rukiye Altaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.907470
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
4
ATIF
1
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONLU SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ: GÜNEŞ TUTULMASI ÖRNEĞİ
Yazarlar: Melike Gülsüm Uysal,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.700943
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
4
ATIF
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE FEN BİLİMLERİ DERSİNDE DENEY YAPMAYA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Rukiye Altaş
,
Rabia Şen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787933
ATIF
14
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3903
14
ATIF
2
FAVORİ
3903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Ay’ın Evreleri ve Hareketleri ile İlgili Bilişsel Yapılarına Sorgulama Temelli Öğretimin Etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Derya Fatih
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.668768
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
2
ATIF
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretiminin Ay’ın evreleri konusunda öğrencilerin kavramsal anlamalarına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, Melike Gülsüm Bayırlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366218
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5555
4
ATIF
0
FAVORİ
5555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya dayalı öğretimin “lamba parlaklığı” kavramının ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin başarısına etkisi
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Bengisu Abacı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.366220
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5080
3
ATIF
0
FAVORİ
5080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Karşılaştırılması: Kuvvet ve Hareket Ünitesi Örneği
Yazarlar:
Ayberk Bostan Sarıoğlan
, İbrahim Gedik, Yüksel Can
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/efd.97747
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1713
4
ATIF
0
FAVORİ
1713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptual Level of Understanding about Sound Concept: Sample of Fifth Grade Students/Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ses Kavramı ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeyleri
Yazarlar:
Assist.Prof.Dr.Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.49269
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
4
ATIF
1
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat