avatar
Semih Okutan Assoc. Prof. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Publication 6 Review 27 CrossRef Cited 2 TR Dizin Cited 4
6 Publication
27 Review
2 CrossRef Cited
4 TR Dizin Cited

Research Fields

Marketing Digital Marketing Service Marketing Marketing Research Methodology Sales Management Consumer Behaviour

Institution

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Popular Publications

0

1

407

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 2 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1650

2

1

1650

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1650

1

1650

0

1198

1

407

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 2 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1650

2

1

1650

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.