Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım

Yıl 2002, Cilt: 1 Sayı: 2, - , 26.06.2002

Kaynakça

  • Gravemeijer, K. & Streefland, L.(1990). Developing Realistic Mathematics Education, Freudenthal İnstitue, Utrecht, The Netherlands. Hauvel-Panzuihen, M. (1996). Assesment and Realistic Mathematics Education, Freudenthal İnstitue, Utrecht, The Netherlands. Klein, A S. & Beishuizen, M. (1998). The Empty Number Line in Dutch Second Grades:Realistic versus Gradual Program Design, Journal for Research in Mathematics Education, 29. Skemp, R. (1986). The Psychology of Learning Mathematics. Penguin Books LTD. 27 Wrights Lane London W8 5 TZ. Treffers, A. (1991). Didactical background of a mathematics program for primary education” In L. Sttreefland (Ed.) Realistic Mathematics Education İn Primary School, pp.21-56, Utrecht, THA Netherlands

Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım

Yıl 2002, Cilt: 1 Sayı: 2, - , 26.06.2002

Kaynakça

  • Gravemeijer, K. & Streefland, L.(1990). Developing Realistic Mathematics Education, Freudenthal İnstitue, Utrecht, The Netherlands. Hauvel-Panzuihen, M. (1996). Assesment and Realistic Mathematics Education, Freudenthal İnstitue, Utrecht, The Netherlands. Klein, A S. & Beishuizen, M. (1998). The Empty Number Line in Dutch Second Grades:Realistic versus Gradual Program Design, Journal for Research in Mathematics Education, 29. Skemp, R. (1986). The Psychology of Learning Mathematics. Penguin Books LTD. 27 Wrights Lane London W8 5 TZ. Treffers, A. (1991). Didactical background of a mathematics program for primary education” In L. Sttreefland (Ed.) Realistic Mathematics Education İn Primary School, pp.21-56, Utrecht, THA Netherlands
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Murat Altun

Yayımlanma Tarihi 26 Haziran 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Altun, M. (2002). Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım. İlköğretim Online, 1(2).
AMA Altun M. Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım. İOO. Haziran 2002;1(2).
Chicago Altun, Murat. “Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım”. İlköğretim Online 1, sy. 2 (Haziran 2002).
EndNote Altun M (01 Haziran 2002) Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım. İlköğretim Online 1 2
IEEE M. Altun, “Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım”, İOO, c. 1, sy. 2, 2002.
ISNAD Altun, Murat. “Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım”. İlköğretim Online 1/2 (Haziran 2002).
JAMA Altun M. Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım. İOO. 2002;1.
MLA Altun, Murat. “Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım”. İlköğretim Online, c. 1, sy. 2, 2002.
Vancouver Altun M. Sayı Doğrusunun Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım. İOO. 2002;1(2).