Function concept that mathematics educators has worked on importantly for years is still a source of
difficulties for students. Because the functional relationship is a prerequisite notion for the function concept and the functional
relationship should be gained from the outset, teaching of the function concept should be considered not in the high school
mathematics, but in the early grades mathematics. In this study, the relationship between the pattern and function concepts
and teaching strategies of them in the algebraic thinking process are investigated based on literature, and the results obtained
from this investigation are given by supporting with the researchers’ recommendations.
Matematik eğitimcilerinin uzun yıllardır bir güçlük kaynağı olmaktan çıkamamıştır. Fonksiyonel ilişki, fonksiyon kavramının sahip önkoşul bilgisi dönem ve bu tanımında okulöncesi dönemden kalanı yapılacaktırılması, standart kavramının öğretiminin başlaması ortaöğretimde değil erken öğretim dönemlerinde düşünülmelidir. Fonksiyonel ilişki karakterlerin kullanımı ile başlamak değişkenler arası ilişki ile devam eder. Bu işçi, cebirsel ettirilmesi ile ilgili örüntü ve fonksiyon kavramları konusu ve bu kavramların öğretim stratejileri literatürdeki incelenmiş ve bu inceleme sonunda elde edilen sonuçlar ile ilgili öneriler önerileri ile de desteklenerek verilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Haziran 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 9 Sayı: 1 |