Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ARTIŞININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ

Yıl 2004, Cilt: 6 Sayı: 2, 115 - 138, 01.01.2004

Öz

işletmeler artan rekabet koşullarında daha başarılı olmak için müşterilerinin beklentilerini karşılamak zorundadırlar. Bu çalışmada anket yöntemi kullanılarak bir kamu hastanesinde (Afyon Kocatepe Üniversitesi Hastanesi) hastaların verilen hizmetin kalitesindeki artışı nasıl algıladıkları araştırılmıştır. Bulgular hastaların ortak ihtiyaçlarının hastane yönetimince öğrenilmesi ve dikkate alınmasının gerektiğini göstermektedir.

Kaynakça

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Atilla Karahan Bu kişi benim

Mustafa Küçükilhan

Süleyman Karataş

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2004
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Karahan, A., Küçükilhan, M., & Karataş, S. (2004). SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTE ARTIŞININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(2), 115-138.

28220