Serkan Ünsal profil resmi
Serkan Ünsal Doç. Dr. kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın 30 Hakemlik 27 CrossRef Atıf 61
30 Yayın
27 Hakemlik
61 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi

Popüler Yayınları

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

0

2

1112

2

1

7791

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1737

4

1

1737

0

1

1580

6

1

11589

Yayınlar

Merkezî Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik Yansımaları
DOI: 10.30703/cije.1311762
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 25

0

25

0

192

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1112

2

1112

0

563

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1737

1

1737

1

1580

0

1875

0

481

1

11589

0

2186

0

2571

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2921

0

2921

0

1172

0

1849

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7820

0

7820

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2343

0

2343

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10544

0

10544

0

4781

1

7791

0

5240

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2738

0

2738

0

1568

0

1669

Yayınlar

1

0

539

1

0

563

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1737

4

1

1737

4

0

1875

6

1

11589

3

0

2186

1

0

2571

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2921

4

0

2921

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7820

20

0

7820

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2343

2

0

2343

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10544

2

0

10544

2

1

7791

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2738

9

0

2738

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1568

2

0

1568

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.