Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlknur Özpınar
Doç. Dr.
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
52
9
Yayın
19
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
52
TR Dizin Atıf
0000-0002-3630-0991
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
0
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulama Pratikleri: Öğrenim Süreci Üzerine Öğretmen ve Öğrenci Düşünceleri
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290805
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13305
5
ATIF
1
FAVORİ
13305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Effects of Using Web 2.0 Tools in Mathematics Instruction on Academic Achievement and Attitude and Examination of Relevant Teacher-Student Views
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/KEFDERGI-2022-0080
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
0
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Teaching Data Processing Learning Domain with VUstat Software Activities on Students' Academic Achievement and Retention of Knowledge
Yazarlar: Merve Kantar,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1321815
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
283
0
FAVORİ
283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Attitudes and Teacher-Student Views on Questioning in Mathematics Course
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1238226
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz, Akran, Grup ve Öğretim Üyesi Değerlendirmesi: Öğretmen Yeterlikleri Penceresinden Bir Bakış
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.754885
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Uygulama Süreci ve Öğretim Ortamlarında Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.736600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2791
0
FAVORİ
2791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Süreci ve Dijital Öykülerin Öğretim Ortamlarında Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.340057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2199
0
FAVORİ
2199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulama Pratikleri: Öğrenim Süreci Üzerine Öğretmen ve Öğrenci Düşünceleri
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290805
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13305
1
FAVORİ
13305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin GeoGebra ile Hazırlanan Çalışma Yaprakları Üzerine Görüşleri
Yazarlar:
Semirhan Gökçe
,
Arzu Aydoğan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.21979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3314
0
FAVORİ
3314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Bakışlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Adnan Baki
, Hatice Yalçınkaya,
İlknur Özpınar
,
Selcen Uzun
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3950
0
FAVORİ
3950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Studies in Educational Research and Development
The Universal Academic Research Journal
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Effects of Using Web 2.0 Tools in Mathematics Instruction on Academic Achievement and Attitude and Examination of Relevant Teacher-Student Views
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/KEFDERGI-2022-0080
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
1
ATIF
0
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Secondary School Students’ Attitudes and Teacher-Student Views on Questioning in Mathematics Course
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1238226
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
1
ATIF
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz, Akran, Grup ve Öğretim Üyesi Değerlendirmesi: Öğretmen Yeterlikleri Penceresinden Bir Bakış
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.754885
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
1
ATIF
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Süreci ve Dijital Öykülerin Öğretim Ortamlarında Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.340057
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2199
14
ATIF
0
FAVORİ
2199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulama Pratikleri: Öğrenim Süreci Üzerine Öğretmen ve Öğrenci Düşünceleri
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290805
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13305
5
ATIF
1
FAVORİ
13305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat