Berrin Akman profil resmi
Berrin Akman Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 47 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 104
47 Yayın
5 Hakemlik
104 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 27843

0

6

27843

0

5

18145

8

3

29577

0

1

1241

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2413

10

1

2413

Yayınlar

0

131

The Self-Awareness Scale for Anti-Bias Education: A Reliability and Validity Study
DOI: 10.30900/kafkasegt.1176533
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 331

0

331

Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 394

0

394

1

1998

0

694

0

874

0

236

0

855

0

1014

1

781

0

2472

0

2746

0

1893

0

3353

0

1646

0

1864

0

1728

0

3106

0

1217

1

2413

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4332

0

4332

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

0

762

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin Akman , İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 479

1

479

1

2070

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5790

0

5790

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 27843

6

27843

0

6890

0

6637

3

29577

Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila Yazıcı, Berrin Akman , Servet Kardeş, Elif Mercan Uzun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1040

0

1040

0

12830

0

2538

1

1241

0

5059

0

6715

0

2577

0

1473

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1640

0

1640

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.Gözde Ertürk, H.gözde Ertürk Kara, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4559

1

4559

Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Berrin Akman , Necdet Taşkın , Zeynep Özden, Figen Çörtü
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1696

0

1696

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

1

1998

1

0

1014

1

1

781

1

0

3353

2

0

1864

1

0

3106

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2413

10

1

2413

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4332

2

0

4332

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

24

0

762

3

1

2070

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5790

9

0

5790

10

0

6890

10

0

6637

8

3

29577

5

0

12830

2

0

2577

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1640

1

0

1640

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.Gözde Ertürk, H.gözde Ertürk Kara, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4559

10

1

4559

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.