Research Article
BibTex RIS Cite

BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ

Year 2017, Volume: 6 Issue: 3, 125 - 132, 07.11.2017

Abstract

Bu çalışmanın amacı bilgisayar destekli lineer cebir uygulamalarının
öğretmen adaylarının uygulamalara yönelik görselleştirme becerilerine ve
memnuniyetlerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Çalışmada nitel araştırma yöntemi
kullanılmıştır. Çalışmanın örneklemi amaca uygun örneklem metodu yoluyla
ilköğretim matematik 2. Sınıf 36 öğretmen adayından oluşmaktadır. Veriler yarı
yapılandırılmış görüşme formu aracılığıyla bire bir görüşmeler ile
toplanmıştır. Çalışmadan elde edilen bulgulara göre genel olarak öğretmen
adaylarının materyallere karşı pozitif görüşlere sahip oldukları görülmüştür.
Sonuçlara göre Lineer cebir dersine yönelik hazırlanan materyallerin öğrenme
ortamını olumlu yönde etkilediği ve görselleştirmeyi kolaylaştırdığı
düşünülmektedir. Bu nedenle bilgisayar destekli materyallerin kullanılması önemli
görülmektedir.

References

  • Baki, A. (2000). Bilgisayar donanımlı ortamda matematik öğrenme, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19(19), 186-193.
Year 2017, Volume: 6 Issue: 3, 125 - 132, 07.11.2017

Abstract

References

  • Baki, A. (2000). Bilgisayar donanımlı ortamda matematik öğrenme, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19(19), 186-193.
There are 1 citations in total.

Details

Journal Section SIXTEENTH ISSUE
Authors

Gizem Çevik This is me

Aslan Gülcü

Publication Date November 7, 2017
Published in Issue Year 2017 Volume: 6 Issue: 3

Cite

APA Çevik, G., & Gülcü, A. (2017). BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ. Journal of Instructional Technologies and Teacher Education, 6(3), 125-132.